fredag den 2. marts 2012

Zap

DR. Hold nu op med at fortælle de unge, at nu skal de bare ud og videre og lave deres eget. De slår jo alligevel aldrig igennem. End ikke vinderne slår igennem. Hvis jeg anstrenger mig tilstrækkeligt kan jeg måske lige komme i tanker om hvem, der tidligere har vundet talent-showet, men de har jo intet solgt, og der kommer aldrig en 2'er?

Zap -

Kanal 5. Ukendte mennesker på skærmen. De drikker. Endnu en ukendt kommer til, og de råber på musik og kræver mere at drikke. De spiller et spil. Nogen vil vinde en formue. Har de fortjent det?

Zap -

Nettet. Bitterfissen. Bitter over ikke at få større opmærksomhed, end hendes bogudgivelse har medført. Så er det tilbage til virkeligheden, som, ingen ved hvad, da hun vælger at gemme sig bag sit pseudonym. Det er der naturligvis kun én forklaring på: Hun er en fiasko i det virkelige liv. Derfor puster hun sig op. På den måde ligner Bitterfissen og jeg sådan set hinanden.

Zap -

Nettet. Chanie-beline. Platinblond undertøjsmodel. Elsker Bitterfissen. Det gør hende automatisk til hadeobjekt? Pæn røv, uden at være ekstraordinær. Ser til gengæld total tanketom ud. Hendes indlæg bekræfter det? 1,71 høj. For kort til at blive rigtig model.

Zap -

Jeg kunne blive ved. Vil gøre det. Dette må være nok for ét indlæg. Verden er af lave?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar